مراحل و هزینه های بازسازی ساختمان در نیاوران تهران

بازسازی ساختمان در نیاوران

 

مراحل و هزینه های بازسازی ساختمان در نیاوران تهران شرکت طراحی دکوراسیون پاراکس سازه غرب یکی دیگر از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان در منطقه نیاوران می باشد که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی و فضاهای اداری، تجاری و مسکونی فعالیت دارند. مجموعه پاراکس سازه غرب اصالت را در طراحی های خود حفظ می کند چرا که معتقد به اصالت می باشد و تمامی طراحی های انجام شده توسط پاراکس سازه غرب از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردارند و همیشه منحصر به فرد و بی رقیب باقی خواهند ماند.

این شرکت توانسته فضاهای مجلل و خلاقانه ای رادر بازسازی ساختمان در منطقه نیاوران طراحی کرده و به مخاطبین خود ارائه دهد.

این شرکت توانسته است با بهره گیری از اصول فنگشویی و بر اساس آرکتایپ ها توانسته است لبخند رضایت را بر لب مخاطبین خود بنشاند و حس آرامش را به مخاطبین خود هدیه دهد.

خدمات بازسازی منزل مسکونی در نیاوران

 

طرای و اجرای دکوراسیون داخلی
بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی
هوشمندسازی ساختمان
تامین ونصب شرکتی داکت اسپلیت با 30 سال خدمات پس از فروش
پاراکس سازه غرب یکی از بهترین شرکت بازسازی ساختمان در منطقه نیاوران با سابقه ای درخشان است که به ارائه خدمات در زمینه های طراحی، نظارت و اجرای پروژه های: مسکونی، اداری، تجاری، محوطه سازی و … می پردازد و تا امروز با همراهی کادری متخصص و مجرب مفتخر به خلق فضاهایی بوده که بیانگر نیاز و خواسته های مخاطبانش بوده است.
طراحی و اجرا بازسازی صفر تا صد کلیه مکان‌ها عمومی، خصوصی، دولتی، طراحی و ساخت کابینت، کمد دیواری، تخت خواب شو، شلف بندی، mdf و پلی اورتان چوب
تهیه و اجرا دیوارپوش mdf، پارتیشن، pvc، کناف
تهیه و اجرا سقف کاذب ۶۰×۶۰، کناف همراه نورپردازی
طراحی TVroom(تی وی روم )
تامین و اجرا انواع کاغذ دیواری، پوستر
طراحی و اجرا کلیه مصنوعات چوبی
تامین و اجرا ماربل شیت اسلب در طرح و رنگ بندی متنوع
تامین و اجرا دستگیره های هوشمند ولمسی
طراحی ۳D، مایا، ویری به همراه اجرای صفر تا صد در دکوراسیون داخلی
تهیه و اجرا لمینت کفپوش، پارکت، موکت
بازسازی منزل مسکونی در نیاوران,بازسازی آشپزخانه,تعمیر و بازسازی ساختمان در نیاوران,بازسازی خانه های خیلی قدیمی در نیاوران,بازسازی پارکینگ,بازسازی خانه های قدیمی نیاوران,نوسازی نمای ساختمان,بازسازی خانه و آپارتمان در نیاوران,بازسازی نمای ساختمان قدیمی,بازسازی محل کار,اجرای بازسازی منازل نیاوران,بازسازی مدرن آپارتمان در نیاوران,نوسازی آپارتمان در نیاوران,بازسازی نمای بیرونی ساختمان,بازسازی دیوار قدیمی,نوسازی واحد اداری در نیاوران,بازسازی واحد های مسکونی در نیاوران,نوسازی واحد تجاری در نیاوران,نوسازی واحد مسکونی در نیاوران,بازسازی ساختمان های درمانی,تعمیرات درب منزل,بازسازی ساختمان ارزان,قیمت بازسازی خانه


مشاوره و بازدید در تهران با تعیین وقت قبلی برآورد و پیش فاکتور از محل اعلام شده توسط کارفرما
بازسازی ساختمان در نیاوران2

بازسازی ساختمان در نیاوران3

جست و جو

دسته بندی‌ها

تماس با ما

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09126543508
همه روزه 8-20

ما را دنبال کنید

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش